
Saimme valurautaisen lättypannun ja pitihän heti sitä testata :) Näihin laitoimme Valo24-rouhittua pellavaa+mustikkaa. Ja iso satis tulikin,pakko oli muutama pakastaa :) Mies paistoi suurimman osan,kun minä väsäsin samalla sämpylöitä.
1 l vettä
3 munaa
5 dl vehnäjauhoja
2 dl maitojauhetta
2 rkl Valo24- rouhittua pellavaa+mustikkaa
1 tl suolaa
Paistamiseen: margariinia
Vatkaa 4 dl vettä ja munat sekaisin. Sekoita joukkoon kaikki kuivat aineet seoksena. Lisää loppu vesi. Anna turvota n. 30 min. Paista taikinasta lättyjä joko pieniä tai isoja. Tarjoa mansikoiden ja jäätelön kera.


*hali*





Kommentit