Blogi tunnustuksen sain  Redrosen keittiöstä
 



Ensimmäisessä piti kirjoittaa itsestä 7 tunnustusta, asioita mitä ei vielä tässä blogissa ole kerrottu.

1.  olen kova syömään suklaata,se on minun herkkua ja sitä tuleekin syötyä välillä liiankin paljon.

2.  olen hurahtanut pyöräilyyn,viime kesänä aloin kulkemaan pitkätkin matkat pyörällä ja nyt sitten tulee melkein mihin vaan fillaroitua,jos on ilmoja.

3. Olen hurahtanut xbox peleihin,nyt kun on kaksi ohjainta voi miehen kanssa pelialla pelejä,tosin osa onkin sellaisia joita en osaa pelata. :D

4.olen huono pitämään kotia siistinä,vaikka olenkin siivojan työssä tällä hetkellä. ei van jaksa arkisin paljon siivoilla,töiden lisäksi. Pitäisi kyllä,kun koirkain taloudesta löytyy :)

5. yksi uusi harrastukseni näin kesällä mieheni kanssa on frisbeegolf,viime kesänä aloitin ja harjoittelulla jatkuu vielä. en kyllä kovin hyvä ole :) mutta hauskaa se on

6. tykkään leipoa hirveästi,silloin kun siihen on aikaa.vaikka en olekaan kovin näppärä käsistäni,koristelua en oikein osaa ollenkaan,sitä harjoitellaan.

7.  olen kohta 26 vuotias ja minua luullaan välillä paljon nuoremmaksi,koska olen todella pienikokoinen ihminen,mahtuisin varmaan taskuun jos yrittäisi :D

 
 
 

Valmiita kysymyksiä

 

1. Koska aloitit blogin?
21.09.2006

 

 

2. Mista kirjoitat blogissasi, mitä se käsittelee?

leipomuksia,ruokaa,kirjoja ym.

3. Mikä tekee blogistasi erillaisen muihin blogeihin nähden?

ei ole kauhean erilainen kuin muilla,ehkä en tee vaan niin hienoja ruokia/leivonnaisia,kun enb ole kauhean näppärä esim. korsitelemaan. mutta toivon että blogistani on iloa ja hyötyä kaikille :)

4. Mikä sai sinut aloittamaan kirjoittamisen?

Äiti aloitti blogin pidon ja minäkin innostuin,ja kun muiden kauniita blogej katseli ja luki,niin innostus iski. siitä se sitten lähti pikkuhiljaa,ja pikkuhiljaa vaan paranee ja paranee :)

5. Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?

kuvat saisi olla parempi (johtuen kamerasta,joka on huono) ja ja...en keksi muuta ;)

Tunnustuksen annan Vilijaanalle,Pakkopullalle Emerald Citylle ja Cebicille.