Mä omistan tosi monta keittokirjaa,ja muutenkin ruokaohjeita on tullut keräiltyä lehdistä,esitteistä ja netistä ihan hirveät määrät. Ja lisää keittokirjoja olen hankkimassa vaikka niitä onkin jo jonkin verran. Mukaan mahtuu jos jonkin moista kirjaa, mm. Jamie Oliverin kirjoja, Suklaakirja,kahvikirja ja juhlakirja.Ajattelin tänne laittaa muutaman kuvan keittokirjoistani:)

 

 

193527.jpg

Eli tässä on Haluan Suklaata kirja, jossa on paljon aivan ihania suklaaohjeita:D

 

193525.jpg

Ja tässä on mun yhden suosikki kokin neljä kirjaa:) En sitten tiedä varmaksi että onko häneltä ilmestynyt enemmänkin suomenkielisenä keittokirjoja.Mutta nämä olen saanut hankittua:)

 

193528.jpg

tässä taasen on kahvi kirjanen ja hedelmät,marjat ja vihannekset kirja:) kahvi kirjassa on aivan mahtavia ohjeita ja niin on myös hedelmät,marjat ja vihannekset kirjassakin. hedelmät,marjat ja vihannekset kirjassa on myös hyödyllistä tietoa erilaisista marjoista,eksoottisista ja vähän tavallisimmistakin hedelmistä ja kasviksista.

 

193530.jpg

Ja tässä on minun toisen lemppari kokin kirja:) Hänellä on kanssa paljon kokeiltavan arvoisia ohjeita kirjassaan:)

(kuva tosin on hiukan huono,kun taustalla näkyvät muutkin keittokirjani)

 

 

193533.jpg

 

Tässä pari kirjasta kanssa,molemmat olen saanut lahjaksi:) Hyviä ohjeita täälläkin.

 

193534.jpg

 

Tämä taisi olla ensimmäinen keittokirjani,jonka ostin kun innostuin keräämään ohjeita ja kirjoja joista voin sitten kokeilla erilaisia ohjeita:)

 

193535.jpg

 

 

193536.jpg

Näitä olen hommaillut S-marketeista ja Prismoista. Näitä on kertynyt jo kymmenisen kappaletta,jokainen kirja on numeroitu 1-10, mutta itseltäni puuttuu numero kaksi.Kuten kuvastakin jo selviää. Nämä kirjat eivät ole edes mitenkään hintavia:) (hinta vain 1 €/ kpl) Olen kyllä ollut tyytyväinen näihinkin kirjoihin.

( eikä tuo alin kirja kuulu tähän kirja sarjaan :))

 

193537.jpg

 

Ja tässä on minun keittokirja kokoelmani helmi:) Tämän kirjan sain lahjaksi. Kirja on vuodelta 1957-1958,en ole varma kummalta vuodelta on. Tätä kirjaa kun rupeaa selaamaan tai lukemaan menee siinä pieni hetki,kun kirjassa on noin 800 sivua.

 

193521.jpg

 

 Ja tässä on minun oma pieni kirjanen johon olen kirjoitellut kaikenlaisia ruoka- ja leivontaohjeita ylös:) Pitäisi hommata uusi samanlainen,koska tämä on jo ihan täynnä:)